måndag 16 september 2013

I find a way to block it.

Låten La La La av Naughty Boy är så innerligt bra. Texten har ett djup och jag kommer på mig själv med att sitta alldeles stilla och lyssna på hans fina röst. Jag älskar den! 

Annars så är det Måndag igen, känner mig lite låg på motivation om jag ska vara ärlig. Brukar bli så för min del någon gång under hösten och i år verkar det vara här redan. Det är inte så att jag är deppig eller liknande, det är bara att jag känner att motivationen inte är hundra och jag vill få bort allting som tynger ner mig lite och det är först i november som jag kommer kunna andas ut helt. Anyhow, life is life och saker och ting går inte alltid som man vill vid första försöket så det är bara ta nya tag vilket är vad jag gör! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar