måndag 30 september 2013

Holding on.

Hola!!
En helg har passerat och ack så fort det gick.. Aningen för fort om du frågar mig. En vän från sthlm var här och umgicks med mig från fredag till söndag. På fredagen var det först lite drinkar hos några vänner och efter det middag på en restaurang inne i stan med ytterligare några människor, super trevligt, efter middagen drog vi hem till våra grannar igen och såg på skräckfilm, jag råkade somna, vilket är så typiskt. Nästa morgon var det upp tidigt för att ta emot min fina P & syster som kom från sthlm för att gå på marknad i Kopparberg, det var så mysigt!! På kvällen åt vi ute och efter det drog vi hem till våra grannar och spelade spel och hade det väldigt trevligt. Igår söndag åkte min vän hem tyvärr, dock en väldigt trevlig helg med en gammal vän. Denna helg var så himla trevligt, mysig och rolig att jag inte ville att måndagen skulle komma - men det gjorde den ändå. Så here I am, framför datorn och pluggar halvt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar