tisdag 17 september 2013

Three thing I love. Part one.

Tre saker jag älskar lite extra. Tre saker jag brinner för, tre saker som spelar roll för mig, tre saker som får mig att må bra, som får mig att känna, framkalla känslor.

Music - Musik, ingenting får mig att må så bra som musiken får. En låt kan göra allt känslomässigt. Jag tror att det finns en låt för varje humör, musiken är min ständiga flykt. Jag har låtar som kan väcka minnen, känslor och återskapa platser. Musiken är allt. Önskar innerligt att jag kunde sjunga.

Politics - Jag tycker om att diskutera, tycka och tänka. Jag gillar att ämnen kan skapa debatt, jag gillar människors olika tyckande och tänkande. Det är så himla kul att diskutera vad som pågår här och nu i samhället och att få höra andra människors synvinklar. Dessutom älskaaaar jag utrikespolitik.

Fashion - Kärlek på hög nivå. Jag älskar kläder så otroligt mycket. Kläder utrycker så mycket, det säger mycket om dig som person på sättet du klär dig. Jag tycker så mycket om olika klädstilar, märken och väskor. Åh, kläder får mitt hjärta att hoppa lite extra. Och hösten gör mig extra glad klädmässigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar