måndag 11 juni 2012

Until you drop

Mitt absolut största intresse i livet är kläder, skor, smycken, klockor och väskor. Kläder ger ett intryck om hur en person är och vad du gillar. Kläder säger så mycket, musiksmak kan även listas ut genom klädstil. Kläder fascinerar mig. Jag har så länge jag kan minnas varit intresserad av 'skönhet' så som kläder, smycken, skor och väskor. Det är så kul att köpa kläder, vidga vyerna och hitta kläder som man vanligtvis kanske inte skulle bära. Jag har ett behov av att shoppa lite hela tiden. Jag shoppar självklart inte om jag inte har tillräckligt med pengar och råd. Det är inte så att jag inte kan hindra mig själv. Anyyyyways, Tänkte visa dagens 'fynd' och vad jag fick i födelsedagspresent i och med att jag fyllde år igår. 


1. Tröjan - Dagens shopping, Hollister. 
2.Calvin Klein armband - födelsedagspresent.
3. Skor - Dagens shopping, Belle Shoes.
4. Solbrillor - födelsedagspresent, Rayban. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar