tisdag 5 juni 2012

Fashion is my passion!

10 favoritmärken; Utan inbördes ordning. 
- Gant
- Calvin Klein
- Michael Kors
- Tommy Hillfiger
- YSL
- Mulberry
- DKNY
- Jean Paul Gaultier
- Alexander McQueen
- Chanel

5 märken jag äger något från; 
- Tommy Hillfiger
- Calvin Klein
- Gant
- Dolce & Gabbana
- Michael Kors

5 märken jag vill äga något från; 
- Alexander McQueen
- Mulberry
- Christian Louboutin
- Christian Dior (förutom parfymer&smink)
- Prata (återigen förutom parfymer)

Favorit märke på smink; 
ALLTID Lancomê, absolut bästa sminket!

Favoritmärke på skor; 
Jag har ju inte ägt ett par Jimmy Choo eller såå, så jag säger Converse eller ett par ecco, även mina uggs och hunters är fina grejor.

Antingen eller; 
Gant/Tommy Hillfiger
Marc Jacobs/Michel Kors
Tiger of Sweden/J.Lindeberg
D&G/DKNY
Gucci/LV







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar