måndag 11 juni 2012

Just one of those great days

Tittar Frankrike - England, se till att vinna nu England. Kvart i nio börjar Sverige - Ukraina. Hoppas innerligt att Sverige vinner. Låt oss gå långt. Anyhow, jag är trött, kanske kan bero på att jag lagt mig ganska så sent senaste dagarna. Det blir lätt så när man inte har några riktiga tider att passa - dock anser jag att det är okej att ha det såhär ibland, lite sommarlov feeling faktiskt. Annars så är jag himla nöjd med min tillvaro. Var i sthlm idag tillsammans med min vän R' och min vän S' som befann sig i sthlm. trevligt trevligt. Shoppade dessutom liteeee. Hittade en assnygg stickad tröja från Hollister och ett par klackar från Belle Shoes, tror jag butiken heter. Hur som helst så är jag nöjd med idag och mina inköp. Här näst väntar skype med killen och en lugn kväll framför tvn.

So long ya'll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar