torsdag 7 juni 2012

I love being here.

Jag har varit hemma i typ 5 - 6 dagar, har redan hunnit med massvis av saker. Känns så innerligt skönt att vara hemma och bara vara, få känna att life's good och att det är okej att sakta ner lite. Annars så är det torsdag idag, tre dagar kvar tills jag fyller år, skatteåterbäringen kom idag och jag ska dessutom iväg vid 19.00 för att bowla & äta middag med jobbet i Kista, vilket ska bli himla trevligt. Har dessutom hunnit med att shoppa lite kläder. Så typsikt mig att alltid hitta något, MQ har nämligen 50 % på massor av kläder och jag gillar den affären skarpt. Skulle kunna visa er mina två tröjor jag fick med mig MEN det är inte riktigt mig, att ta kort på kläderna och visa, plus att jag ALDRIG kommer ihåg. 

Anyyyway, nu ska snart min söta hund ut och om någon timma ska jag börja fixa mig lite och ta en sista sväng nere på centrum, svårt att låta bli när det ligger skapligt nära! 

Bye bye 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar