måndag 18 juni 2012

Måndagsångest.

Måndag och dagen börjar inte bra.. Min huvudvärk är fortfarande kvar. Vad det beror på vet jag inte.. Har iallafall varit och köpt mina järntabletter som jag slutade med pga dom gav mig världens magvärk, dock anser jag att det är värt att ta dom om dom håller huvudvärk och trötthet borta. Jag värderar verkligen att vara fri från huvudvärken, finns inget värre än att känna som om att någon står och slår innanför huvudet - så ont gör det. SÅ järnpiller once again, och idag ska jag göra INGENTING, ligga hemma i min onepiece, sitta framför datorn och kolla på serier - Det blir inte bättre än så idag. Jag behöver må bra under kommande vecka, har en del trevliga planer så att säga.

EN positiv sak dagen till ära är att mitt hår är inne på sin tredje dag utan att bli tvättat och det är fortfarande snyggt, how cool? (Håller på och vänjer mitt hår vid att inte bli tvättat varje dag)

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar