torsdag 21 juni 2012

gbg, I know we'll have a good time

Dagen vi alla väntat på.... Eller? Nej, men ska bli innerligt kul att åka iväg på ett litet äventyr. Jag behöver få komma bort en helg och ha det mysigt tillsammans med killen min. Imorgon klockan 7.00 börjar min resa, måste nämligen kliva upp då, ska duscha och göra min fin är tanken. Antingen om papi skjutsar mig måste jag åka hemifrån runt 8.30, annars ta tåg som går runt 8.13. Spelar egentligen ingen roll hur jag gör, känns som om att det är vilket som och med tanke på att min kära far är ledig så kan det vara skönt med en sovmorgon för honom. Vi får se helt enkelt. Anyhow, har packat, bestämt kläder för imorgon och lagt fram allt som inte går att packa ner ännu för att jag behöver det imorgonbitti - SÅ jag är så gott som färdig för att ge mig av. Åh, det ska bli så roligt, mysigt, trevligt och välbehövligt!

Fredag - Funtimes, äta gott, ha det trevligt, umgås.
Lördag - Universum, Liseberg, mys.
Söndag - Hemresa, men först mysig frukost och lite hotellmys.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar