lördag 9 juni 2012

so far I'm only as old as you.

Sitter hemma hemma i soffan, kollar Tyskland - Portugal faktiskt, väldigt mysigt, dock har fel lag gjort mål, Tyskland alltså. Håller på Portugal av dessa två lag. Anyhow så är det mina sista timmar som 20-åring, kan inte riktigt förstå att jag blir 21. Det känns stort på något vis, jag är inte ett barn längre, från och med imorgon är jag myndig i hela världen. Min födelsedag kommer spenderas på bästa sätt, nämligen med familj och pojkvän, det blir en lugn och stilla dag, precis så som jag vill ha det - Har aldrig varit den som gillar att festa på min födelsedag, jag trivs med att fira den tillsammans med familj. 

Btw; Idag har jag träffat min bästaste vän inne i stan. Vi hade funtimes, hon bjöd på BIO, MAT och present, hon skämde bort mig, bäst att börja tänka på hennes present redan nu! 

Well well, fick True Blood season three av bästa vännen plus att jag köpte en tjocktröja från Hollister. Nöjd med andra ord!! Nu väntar sängen och sömn! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar