fredag 29 juni 2012

Friday.

Fredag idag. En dag som inte stuckit ut ur mängden direkt. Sovmorgon, lite lugn framför tvn och jobb på det. En helt ok dag med andra ord. Jobbet var lite segt idag, först asmycket kunder när min chef jobbade och när hon gick dog strömmen av kunder ut. Tråkigt för mig. Blev en hel del städande i butiken och sortering av kläder för min del. Anyways, kvällen har varit lugn, kollat på en dokumentär med Michael Jackson och jag kunde inte hålla mig, satt och grät i slutet. Den mannen fascinerar mig något enormt, sådan talang, så många som ville förstöra för honom ändå tog han sig upp och lyckades. Dock tror jag att det blev för mycket för honom efter sista anklagelserna om att han skulle vara en pedofil - Jag tror dock inte på något av det där, jag tror att folk enbart ville åt honom och hans pengar, tyvärr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar