fredag 1 juni 2012

Friday is the day

Friday, I'm in love. 
Finns det någon dag som är bättre än fredag? I don't think soo.. Jag menar fredagen är den sista dagen på jobb/skolveckan och det är början på helgen. Awesome kombo if you ask me!

Jag måste sluta blanda engelska, ser ganska så stört ut men grejen är ju den att jag älskar engelska, det är ett fantastisk språk som enligt mig är lättare att uttrycka sig på. Anyhow.. Idag skrev jag en tenta, som typ tog en kvart, kanske tjugo minuter, efter det mötte jag min bf inne i stan för lite shopping, jag hittade en väska, vilket inte var meningen, det sista jag behöver är fler väskor, men jag kunde inte motstå, plus 25 %, vilket gjorde den oemotståndlig. Köpte dessutom ett par shorts och en assnygg blus i min favorit färg just nu, blååå. Killen hittade några tröjor. Nu ikväll har jag hunnit med lite powernap, packa min väska, som är ÄCKLIGT full.... Vågar inte shoppa under min sommar hemma...

IMORGON STHLM, då ses vi!

Här e min nya väska, snygg or what ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar