onsdag 18 juli 2012

We only live once so why not do as you want?

"Vi lever bara en gång och den gången är nu..." Det finns en kär liten låten som går så, en låt som faktiskt ligger mig varmt om hjärtat, har lyssnat på den en hel del under min uppväxt. Jag tänker många gånger att jag lever bara en gång så varför inte göra så som jag känner för? Vill jag köpa en onödigt dyr klocka så tänker jag göra det, eller känner jag för att lägga 2000 kronor på en tröja så tänker jag göra det, vare sig om du tycker att det är ett onödigt köp eller inte- Vi värderar alla olika, vad jag vill ha kanske någon annan skiter i fullständigt och tycker är årtiondets värsta köp. Jag gillar märkeskläder, dyra skor, fina klockor och maffiga väskor, medan du kanske älskar budget, secondhand och kläder som har "levt"... Vi är alla olika och låt det förbli så. Det är trevligt när folk tycker olika, bär på olika erfarenheter, vill olika i livet - det är fint att det finns så många olika vägar att gå, så många olika sätt att tycka på och så mycket saker att välja bland, det finns något för alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar