onsdag 4 juli 2012

Nowdays!

Det är mitt i sommaren nu, dock känns det inte riktigt så, känns som om att det skulle kunna vara början på maj. Vädret är så himla osäkert och för första gången denna sommar är det sol och värme, samtidigt, så otroligt härligt! Jag har inte bloggat på några dagar på grund av att jag var på Gröna Lund i söndags och på måndagen vaknade jag med feber, vilket jag inte haft på antal år.. Men hur som helst, först nu mår jag bra och imorgon återgår jag till jobbet, ska bli mycket trevligt och behövligt känner jag. Jag är en sådandär som lätt blir rastlös! I och med min feber har det inte varit mycket drag i mitt liv sen söndags, varit sängliggandes tills igår.

En sak som dock varit rolig under denna vecka av sjukdom är att Justin Bieber kommer till Sverige i April nästa år, biljetter släpps på fredag, är SÅ nervös, måste haaa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar