lördag 14 juli 2012

Summer feelings.

Jag skulle nog vilja påstå att jag är som lyckligast under våren och sommaren. Jag gillar hur ljust det är, hur värmen smyger sig på och hur fin naturen blir runt den här tiden. Dessutom händer det så grymt mycket roliga saker under våren/sommaren. En sommarkväll inne i sthlm är svårslaget, och ett besök på gröna lund så fort sommaren kommer är ett måste - bara jag nämner dessa grejer blir jag alldeles varm i kroppen och inser hur mycket en sommar i Stockholm betyder för mig. Den absolut bästa händelsen på hela sommaren är dock pride, den festivalen slår allt!! Jag älskar stämningen, människorna, parken, artisterna, tälten - ALLT!! Och det bästa av allt är att jag SKA dit i år igen, trodde verkligen inte det. Min kära vän Yvette (bästa vän) fixar så vi kan gå, jag är henne evigt tacksam, hon är tooo goood!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar