torsdag 12 juli 2012

re-telling

Jag suger på att blogga just nu, what's up med min uppdatering? I promise, det blir bättre, jag har bara ett väldigt icke intressant liv just nu, jag jobbar mest, gör inte så mycket annat liksom. Jag hoppas det blir bättre snart, har lite små planer inplanerade. Inser dock att jag är dålig på att överhuvudtaget uppdatera om vad som sker i mitt liv och händelser som jag anser vara viktiga. Jag SKA bli bättre. Anyhow, jobbat idag och träffat en barndomsvän, mycket trevligt. Imorgon väntar en dag ledigt, och en fika tillsammans med en vän. På fredag ska jag träffa en annan vän (bästa vännen) & hämta JB biljetterna, ska bli himla cool att hålla dom i handen...

Btw; Visst har jag väl skrivit om att jag ska se JB live? Om inte, ett inlägg kommer snarast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar