lördag 28 juli 2012

Hi there!

Saturday and I'm not in the mood for work. Well hellooo! Klockan är strax innan ett, prick ett måste jag gå och duscha och hoppa i hela och rena kläder, börjar nämligen jobba klockan två och mitt pass slutar klockan 17.15 ikväll. Ett helt okej pass, hoppas dock det blir mycket folk så tider går fort. Anyways igår var det OS invigningen, helt fantastiskt bra, jag satt bänkad framför tvn från 22.00 till 1.45. Bästa var nog när det var lite sagotema, när the one and only J K Rowling läste upp ett stycke ur Peter Pan, vackert! 

En helt annan sak, min kära A' har besök av sina vänner i Örebro, så jag har en hel dag fri från pojkvän, vissa kanske skulle säga skönt, jag känner mer "Hoppas lördagen går fort".. hihi. Och idag är det dessutom 7 dagar kvar tills min bästa kille kommer hem till sthlm och stannar i några veckor. Inte nog med det, idag är det 4 dagar kvar tills Pride börjar - Behöver jag säga att jag längtar? 

Xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar