lördag 21 juli 2012

stop doing that.

My head is not with meeee ya'll. Well well, klockan är liiiiite mycket för lilla mig. Jag borde ligga i sängen och tänka på att sova men jag har hittat en serie som har mig alldeles fängslad. Jag bara älskar när en serie har den effekten på än, det braiga är dessutom att jag har sisådär 7 - 8 episoder att se innan jag är i realtid. Så ETT avsnitt innan jag släcker lampan och försöker sova. Btw, mitt huvud tror att det är söndag idag, vilket det inte är eller har varit, för då skulle det innebära att jag är ledig imorgon men icke, jag jobbar morgon imorgon, med andra ord; jag har öppningen och det vore oerhört pinsamt och dåligt av mig om jag inte dök upp... Så det är söndag imorgon INTE idag... Eh, ja, det var allt jag hade att säga - och btw serien jag kollar på heter Heart of Dixie. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar