torsdag 19 juli 2012

Dear blog

Torsdag och allt, men en riktigt skitdag för mitt mående. Vaknade upp sisådär kvart i nio och kände att jag skulle kunna sova hela dagen lång, det gick såklart inte, började jobba kl 9.45 så det var bara upp och hoppa. Dock fick jag världens magvärk, typ magknip och så lite mensvärk på det. HÄRLIGA morgon, det höll i sig ett bra tag faktiskt och i och med att jag mådde så kasst på morgonen vågade jag inte stoppa i mig något att äta utan drack endast lite juice, vilket har resulterat i att jag sitter här med jobbig huvudvärk och är lite lagom bitter.. Meen jag överlever ofcourse, det finns dom som har det värre, dessutom är den en väldigt fin kväll, sitter i lugn framför datorn och tv:n och bara tar det lugnt. Lugn är underskattat, I'll tell you that. Anyways, nu ska jag ta en liten kvällspromenad med min kära hund som ligger här så sött bredvid mig. 

Xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar