torsdag 8 mars 2012

Vart är du, fina vår?

Det är typiskt, jag hade härliga vårkänslor och trodde att våren var kommen. Så kommer en hel drös med snö fallandes från himlen. Engentligen är det ingen större överraskning att det kommer lite snö, det är ju trotsallt mars. Mars brukar vara lite till och från och jag menar aprilväder är också lite hur som helst, men så fort man får smak av sol och lite varmare blir man girig. Nu vill jag ha sommar och sol, korta shorts och fina vita converse. Jag älskar våren i Sverige btw, man blir alldeles lycklig och till sig när solen tittar fram och fåglarnas kvitter tar fart igen. Mysfaktor på hög nivå.

Till något helt annat, So far so good i Median, tycker allting är himla intressant och precis vad jag vill syssla med. Dock får vi se hur det går efter att tentan är rättad, först då kan man ju uttala sig om, om man faktiskt är säker på skiten eller om jag är helt fel ute. Hoppas inte för jag tyckte att tentan var "lätt". Anyhow så är media kul och jag har hittar rätt *Peppar peppar ta i trä*

Och sist men inte minst.. Jag och killen har bokat en helg till gbg i sommar, över midsommar närmare bestämt. Vi ska bo på Gothia hotel (love it), vandra längs avenyn och besöka Liseberg. Vi har liksom inte tid med så mycket annat i sommar, ska jobba massor och i Augusti blir det till att passa min kära hund medans föräldrarna åker till Asien. Hoppas dock på en weekend kanske i höst till något härligt land, you never know where life will take you!


LDN 2011, maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar