fredag 23 mars 2012

En vääldigt bra dag.

Fredagskväll och jag är så trött att jag ska lägga mig och sova om någon ynka minut. Saken är den att jag natten till fredagen befann mig på Universitetet med två vänner. Hade en himla rolig natt och kul att jag klarade av att vara uppe hela natten. Förvånade mig själv, kom hem 7 imorse och hoppade bums i säng för att klockan 10.15 gå upp och göra mig i ordning för att träffa två kära vänner inne i stan för en fika och lite umgänge. Runt tre tiden åkte jag vidare mot min kusin och hjälpte henne med en grej för hennes aupairgrejs. Kom hem runt sex tiden ikväll och har hunnit varit en sväng på ICA och fyllt på kylen litegrann. En helt okej kväll med lite TVD och Bigbrother. Nu väntar sömn!

Ps. Sjukt bra dag idag, sol, fina vänner och massa skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar