onsdag 28 mars 2012

I like it.

Onsdag, lyckans dag. Började dagen med att öppna upp min twitter och le av lycka, för att se att jag har en ny follower och inte vem som helst, utan självaste Kat Graham, som spelar Bonnie Bennett i Vampire Diaries. Jag blev himla lycklig trots att jag vaknade upp med huvudvärk (som dock försvann senare) och värk i magen min, it's that day of the month.. Hur som helst så har idag varit en bra dag. Har haft en kul dag, mycket skratt och jag trivs med livet liksom. Jag har precis packat färdigt min resväska eller killens, fick låna hans, för vet ni vad? Den är himla bra för en sådan som mig som gillar att shoppa, för man kan nämligen utvidga väskan. Hur grymt är inte det?! Så handbagage och väska är färdigpackade. Så redan imorgon börjar min lilla resa. Imorgon klockan 16.00 går tåget till Stockholm, Väsby hem till min fina familj. Hinner spendera en kväll tillsammans med min familjen innan jag måste upp tidigt på fredag för en resa till fina underbara bästa London. Can't wait!

Anyways, nu ska jag kika lite på tv för att vid tiotiden gå till sängs. I need my sleep.

You and I LDN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar