söndag 11 mars 2012

En resa och inte vilken som helst.

Did anyone say LDN?
Inte allt för långt kvar nu. 'Snart' åker jag. Har dock förberett alla papper och skit som behövs. Ni vet sådana där bokningspapper till hotellet, bussbiljetter från flygplatsen, flygbiljetterna. Kim håller reda på allt. Plus att jag läst runt lite kring uteställen och grejor. Jag & K' tänkte nämligen bege oss ut på något coolt ställe, shoppa och turista. Haha, och jag vill ju vara förberedd, inte allt för men jag gillar att ha koll på alla papper och skit. Åker ju hem till papi dagen innan, sover där, i och med att vi åker från bästa Arlanda. Jag gillar förövrigt Arlanda asmycket, trivs där ute. Det bästa är när vi åker till Asien och vi får vandra runt på terminal 5 i två timmar och oftast köpa en parfym för P' tycker alltid att någon luktar "SÅÅ GOOTT och bara måste ha den".
Åh resa är verkligen en så stor del av mig. Can't wait och hey första gången jag flyger med mitt Victoria Secret fodral <3

Nu ska jag se på Pretty little liars. Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar