tisdag 13 mars 2012

Random lista.

1. Hur gammal är du om fem år?
Old as a... Nä men på väg att fyllta 26. Det låter helt galet just nu.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Pojkvännen, oundvikligt, vi bor ihop.

3. Hur lång är du?
1.60 lång, står stadigt iallafall (y)

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Money Ball, trodde den skulle vara bättre.

5. Vem ringde du senast?
Pappa? kan det ha varit.

6. Vem ringde dig senast?
Pappa igen.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick och vad stog det?
Något i stil med "jo, men jag vill.."

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms till vänner, telefon till familj.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda.

10. När såg du senast din mamma?
Några veckor sedan, eller månad? Senast dom var här i Örebro iallafall.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåa.

12. När vaknade du i dag?
Klockan 11 steg jag upp. Var himlas trött.

13. Vilken är din favoritlåt?
Just nu är det Loreens Euphoria. Äckligt bra!

14. Vilken är din favoritplats?
Åh, det bästa stället i hela världen? En bänk precis utanför Joncelong i phuket, älskar att sitta på den bänken och titta ut över allt. Jag är som lyckligast på resande fot.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Skogen, är ingen naturmänniska.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Året då jag ska fylla 31.. Jag tror jag jobbar förfullt och är på resande fot.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret, inget är lika skrämmande.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Hm.. Åh, igår i skolan. Så otroligt mycket flumm.

19. Hur stor är din säng?
160? jag tror det iallafall (a)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Jag har en bärbar mac. Who I love the most.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 stycken.

23. Hur många landskap har du bott i?
2 st.

24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm och Örebro.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor.

26. Är du social?
Vid flesta tillfällen ja.

27. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerrys Cookie dough

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Hm, något med kyckling.

29. Tycker du om kinamat?
Yes, i viss mån. Alltså kinamat i asien och kinamat i Sverige är totally different.

30. Tycker du om kaffe?
Nej, provat dock.

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten eller oboy.

32. Sover du på någon särskild sida?
Sover på mage yao.

33. Kan du spela poker?
Nej.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Yes ;D

35. Är du en beroendemänniska?
Ja, jag skulle tro det. Jag är mycket för allt eller ingenting. Helhjärtat eller inte alls.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Faktiskt inte.

37. Vill du ha barn?
Någon gång i framtiden, inte före 30

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska... och massor av ord på franska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Beror på vilket hav (a)

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och resor.

42. Äger du dyrbara smycken?
Faktiskt. Har ett halsband, ett armband och en ring. Love them, got it from p&p men svårt att bära sådär jätteofta. Förutom armbandet.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Alla mina favorit program följer jag via datorn.

44. Kan du rulla med tungan?
what?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Hm.. min pappa är himla kul och min pojkvän kan vara ganska så fyndig.

46. Sover du med gosedjur?
Jag har en fisk och en giraff i sängen som är sånna här värmegrejer. XD

47. Vad har du för ringsignal?
Den som alla har på iphone.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja, några skor typ.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Kollar mig omkring och kan inte se något som är rött XD

50. Flirtar du mycket?
Nej, not ma thing.

51. Kan du byta olja på bilen?
Nej.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, jag har inget körkort.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Började på en om Oprah.

54. Läser du dagstidningen?
Sällan.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, dock köper jag många.

56. Dansar du i bilen?
Nej :P

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
The voice.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Antecknade på lektionen igår.

59. När var du i kyrkan senast?
När min pojkväns morfar begravdes.

60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
Oj.. En som hette Fia och Lia.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
öhm, en natt?!

62. Vad hatar du?
Mobbning, falskhet och feghet.

63. Vad lyssnar du på just nu?
Live my life med far east movement feat Justin Bieber.

64. Har du varit med i tidningen?
Yes!

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Ehm. ganska så kräsen faktiskt.

66. Vad ska du göra nästa sommar?
Nästa som i 2013? I sommar vet jag inte? planerar inte så långt.

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Blå och vit.

68. Vad tänder du på hos det motsatta könet?
Ögon, händerna och humor.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Pappa, ingen annan.

70. Har du någon piercing?
Nej.

71. Din största vinst?
25 spänn på en lott typ xD

72. Civilstånd?
Sambo

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Supermånga bloggar.

74. Är du fåfäng?
Ja, jag antar det.

75. Ångrar du någonting du gjort?
Nej, allt jag gjort har format mig till den jag är idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar