tisdag 6 mars 2012

Vår var är du?

Jag vill så innerligt ha vår nu, dock är jag tacksam över solen som börjat kika fram mer ofta. Dock skulle jag vilja att värmen tittade fram och att jag kunde få plocka fram vårjackan. Den längtar efter att få bli använd. Annars så går jag med innerligt längtan inom mig, vill att det ska bli 30e mars så jag får åka till London. Försöker fram tills dess underhålla mig genom att befinna mig i skolan, plugga och göra listor (typiskt mig), listor är lite min grej. Älskar att planera, det håller glöden uppe tycker jag. Tänkte att jag skulle skriva en liten lista på vad jag tänkte shoppa i LDN, kommer förmodligen bli saker utöver min lista men så att man får en liten guideline på vad jag faktiskt behöver.. Om det nu finns något som jag behöver.

Anyways, nu ska jag beställa en bok till kursen jag går och fortsätta titta vidare på top model sverige, lagom skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar