fredag 16 mars 2012

This is the part of me..

Idag är det två veckor kvar tills jag åker till London. Det ska bli så innerligt kul att besöka min favoritstad och dessutom tillsammans med någon som aldrig varit där vilket innebär en massa turistande, vilket ska bli himla mysigt. I övrigt så är jag ganska så glad, känner mig lite trött men det är typiskt mig. När är jag inte trött liksom?! Sitter och lyssnar på han Ulrik Munters låt och finner den väldigt fin, älskar texten och melodin, sitter och sjunger med och låtsas att min röst låter lite bra. Han är otroligt begåvad för att vara 18 år. Nu lät det lite som om att man inte kan vara så ung och ha så stor talang, men det var inte riktigt så jag menade. Anyhow, det är fredagskväll och jag sitter hemma med tvn på fast att jag inte ägnar den en blick, musik strömmar ur mina hörlurar, jag känner mig ganska så nöjd. Hade det här varit för något ynka år sedan hade jag haft ångest över att ha suttit hemma en fredagskväll. Jag minns den tjejen.

Nu ska jag spendera resten av min kväll till en förhoppningsvis bra film.


"I know how to do this, to take it easy.."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar