måndag 14 november 2011

Turn away.

Jag som många andra drömmer om något större. Jag tvivlar på att det är meningen att jag ska sitta och uggla i en lägenhet, någonstans i Sverige. Jag är inte hon som skyddar Sverige in i det sista, jag tycker att vi är mellanmjölk, Svensson och alltid sådär äcklig lagom. Likadant är du för duktig eller bra på något så är det inte okej, för vi får inte vara bättre än andra. Där skiljer jag mig åt, jag är inte en i mängden där. Jag anser mig inte vara bättre än någon annan men jag anser mig vara menad för något större och bättre. Jag tycker att det är helt okej att vilja ha, att äga, att kunna köpa vad du vill, att tjäna mer pengar än andra.

Jag är inte hon som är bättre än alla andra, jag har inte bättre självförtroende än någon annan, dock kan jag konsten att få andra att tro att jag har det. Jag vill må bra, därför mår jag bra. Jag är verkligen hon som tror på att det är du som gör förändringen och ingen annan. Allt hänger på dig och din inställning.

Jag tänker aldrig nöja mig med lite, I want to go all the way, and I will. One day! And I want it all -everything.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar