söndag 20 november 2011

En ny liten mysig idé.

Jag har nya sak som jag ska börja med i min fina blogg - Som en liten egobost till mig själv. En sådan sak som kommer få mig att må bra. Denna nya grej som jag ska börja med i min blogg har jag "snott" från en annan blogg. Och nu undrar ni ofcourse vad det är jag ska börja med - And I'll tell you. Jag har fått för mig att jag ska börja med "saker jag har gjort i mitt liv.." . Jag behöver få egobosta mig själv lite, lyfta upp mitt självförtroende genom att dela med mig om saker som jag faktiskt har ådstakommit här i livet. Vissa saker större än andra & 20 år må inte vara länge men alldeles tillräcklig för att ha hunnit med en hel del.

Så tanken är att när jag väl skriver ett inlägg som "saker som jag gjort i mitt liv" kommer varje rubrik börja med "En sak jag gjort i mitt liv" & några av dom gångerna kanske jag kontrar med något som jag vill göra också. So let this fun thing begin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar