fredag 11 november 2011

I'm gonna Marry the night

Det är fredag kväll, jag har aldrig varit hon som tycker att det är jobbigt att sitta hemma en fredag. Snarare tvärt om. Jag gillar att mysa framför Idol eller bara sitta framför min dator med musik i lurarna och surfa runt. Jag tycker det är mysigt. Fredagar är överskattat, vill jag göra något så finns det sju veckor dagar att välja bland.

Idag/kväll har jag dock varit inne i Örebro och myst runt med pojkvännen, vi åt middag på BK (haha) & shoppade. Killen var i behov utav kläder och jag köpte lite julklappar, i år är jag ute i tid. Så himla skönt. Bara två julklappar till, sen är jag färdig. Nöjd tjej! Vi var på bio också, såg en film med hon Sarah Jessica Parker - den var mysig, lite drama med komisk inslag.

Annars så är livet ganska så lungt, jag "pluggar" med andra ord glider. Tar det lugnt, vill ut i världen, men det vill jag alltid & har alltid velat. Varje gång jag kommer hem från en resa vill jag ut igen, tragiskt, jag blir aldrig mättad. Jag hoppas innerligt att jag ska få min vilja igenom vad det gäller kommande sommar, det kanske till och med kan bli min bästa sommar hittills. Jag är här för att stanna, I'm telling you guys, jag satsar hårt vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar