lördag 26 november 2011

Travel the world.

Jag har kollat igenom hundratals bilder från antal resor jag gjort i mitt liv. Fytusan vad jag älskar att resa. Att resa, besöka nya platser gör mig hel. Jag älskar det så enormt mycket. I sommar hoppas jag på LA, måste bara våga ta klivet, om det inte blir det, åker jag till Thailand/Malaysia med p&p, plus en London resa på det. Så är planerna. London kommer jag dock åka till under nästa år även om jag drar till LA, alla vet att London är mitt mecka. I slutändan är det alltid dit jag kommer återvända. I mina ögon har London allt. Lugn, puls, regn, sol, fina platser, shopping, fest, engelskmän, dubbeldäckare, parker, lycka. Jag känner enorm lycka när jag är där. Att få resa och se nya platser i världen gör mig glad.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar