söndag 20 november 2011

One of these days

This is the life I'm living. The life I've chosen to live. Just idag, när Örebro är ett enda stort grått moln och när jag sitter här i mjukiskläder från topp till tå känns livet lite småbittert.

Ibland har jag dagar då jag känner så stark motivation inom mig, motivation till att ta världens största skutt ut i världen. Jag känner att hela världen finns där för mig att erövra. Att jag är kapabel till allt och lite till. Sådana dagar är dom mest värda dagarna. Idag är dock en helt annan dag. Just idag är jag seg, ingen ork, eller ork finns, bara det att jag just idag vill att världen ska ta mig till en annan plats utan att jag själv ska behöva röra en fena. Idag vill jag få allt serverat. Serverat på ett fint silverfat.

Jag är en lycklig människa som just idag är lite tråkig, lite trött, lite seg därför tänker jag vräka i mig chips och titta på Jersey Shore.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar