lördag 26 november 2011

Happy too be his daugther.

Yellow diamonds in the light
And we're standing side by side
As your shadow crosses mine
What it takes to come alive


Det finns en person i mitt liv som jag älskar något enormt mycket, en person jag aldrig tvekar att vända mig om för. Den personen älskar jag obegränsat och varje gång jag pratar om honom blir jag alldeles gråtmild, han är min bas, han har funnits där hela mitt liv och ingen är eller kommer någonsin bli lika stark. Han är oövervinnelig och han får mig alltid att vilja lyckas. Han har gått igenom så mycket och han har inga problem med att visa känslor. Han står för den han är och backar aldrig för sin åsikt. Han är min förebild och blir jag hälften så stark och så inflytelserik som honom är jag nöjd. Han är ingen annan lik och någon gång ska jag skriva ner i ett dokument till honom så att verkligen får veta hur mycket han har påverkat mig och hur mycket han betyder för mig. Pappa. Han är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar