onsdag 23 november 2011

En sak jag gjort i mitt liv...

Jag pratade ju om att jag skulle börja med en liten grej i min fina blogg.. För att piffa till det lite. I min annars så trista blogg händer det inte så mycket. Plus att även om ni är få som läser min blogg, så är den väldigt personlig och speglar mig till 95 % och jag känner för att göra en typ av en lista med saker som jag gjort i mitt liv. Jag är hittills ganska så stolt över mitt liv, eftersom allt det jag hittills gjort och varit med om, har format mig till den människa jag är idag. Tanken är att jag kommer vara ganska avslöjande, dock anser jag att det är okej, för enligt mig är en blogg en dagbok, som cirkulerar på internet. Sure jag kommer inte vara jätteprivat men fortfarande, jag kommer berätta om saker jag gjort i mitt liv. So here we go;

En sak som jag gjort i mitt liv är... att jag har besökt Grekland, två olika ställen. Något som format mig som person är alla dom resor jag varit på. Jag älskar att resa och varje gång jag kliver på ett plan infinner sig en frihetskänsla. Att kunna ta sig vart som helst i världen. Jag blir lycklig och jag vill resa mest hela tiden. Anyways grekland är enligt mig ett vackert land med många öar. Min favorit ö är Korfu som jag besökt tillsammans med min syster, mamma och hennes man. Det var året 07 och jag hade otroligt kul och upplevde massor. Hela grekland är typiskt för semestrande, trots det finns det så många fina platser. Jag var på Zakynthos tillsammans med killen i sommras och såg hela ön, vilket var grymt kul. Älskar äventyr och grekland sure is one med alla läskiga kringelikrokvägar. Spenderat fyra veckor sammanlagt i grekland och om jag känner mig själv rätt så kommer jag återvända någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar