måndag 7 november 2011

Sickness - JB rappar.

Alltså seriöst, Justin växte just i min ögon. Alltså crazy shit. Här är en video där han freestylar, jag blir mållös, har lyssnat på detta ett flertal gånger och det är sjukt bra. Han drar av världens rap om sig själv, grymt bra och ännu en gång är jag imponerad av Justin Bieber. Alla som säger att han inte är en talang, släng er i väggen!! Och en sak till; Jag tittade ju på EMA igår där bland annat JB uppträdde men även Adam Lambert med Queens låtar, det var så bra att jag satt med tårar i ögonen. Jag tycker i ärlighetens namn att han gjorde Queens låtar rättvisa... Anyways det jag ville få sagt att folk hejvilt igår kallade sig "Belibers" & att dom hade "Bieber fever".. Och jag tycker det är grymt av dom att säga det, jag menar why not? Han är en grymt stor talang!

Personligen tycker jag att han är riktigt bra på att underhålla och sjunga. Hans texter är sådana där texter som är lyckliga och glada, vlket är precis vad jag vill ha och behöver. Att han sedan är två år yngre än mig, det spelar ingen roll, jag är inte intresserad av honom mer än att han gör lycklig och trallvänlig musik. (Dock har han great klädstil) haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar