söndag 27 november 2011

Motivation

Klockan är strax innan nio, försöker finna något slags lugn inom mig som gör att jag sätter i gång och pluggar. Dock finns där ingen motivation i skrivande stund. Jag orkar inte. Imorgon är en ny dag och då tar jag nya tag. Ibland har man slödagar och idag är en sådan dag. TIll någon helt annat; jag kollade på gamla bilder av mig själv, jag tror jag ska gå ner två - tre kilon, bara för att känna mig sådär fin igen. Plus att det kan absolut inte skada att äta lite mindre godis med tanke på hur mycket jag äter. Så med start imorgon trappar vi ner på godisätandet.

Jag mår great btw, life is great förutom att vädret är regningt och tråkigt, vill absolut inte ha regn för då kan man inte använda UGGsen mina som jag älskar såå. Anyways kvällsmys med killen väntar och imorgon är det plugg all day. Har ett mål; Skriva minst 300 ord på essay. great! bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar