söndag 30 oktober 2011

Ta mig till sol.

Ibland har jag världens bloggsug och sen så helt plötsligt kan det försvinna och jag öppnar inte ens sidan. Typiskt mig, inget mellanläge alls. Anyways har haft en jättebra helg tillsammans med min kära vän, bästa vän. Lite häng i Marieberg köpcentrum, himla stort och ligger mitt ute i ingenstans. I går lördag var vi inne och vandrade lite i Örebro stad och åt en lunch på Jensens - gott, dock dålig service. (bittra Kim) Vi har dessutom hunnit med att se ett antal filmer, vilket ändå är ganska ovanligt för att vara mig. hehe.

Idag är det dock söndag och jag lovar, det känns verkligen. Söndagen har gjort sig hörd idag. Så grått, så tråkigt - en sådan där dag då man längtar bort mer än någonsin. Jag önskar jag vore i typ... Dubai. åh, det vore mysigt och häftigt. Istället får jag nöja mig med gamla Frövi och att jag förhoppningsvis får ett paket på posten imorgon.

Dessutom får vi fin besök när jag som helst. P&P tillsammans med P's syster och barn kommer från Malaysia till lilla tiny frövi och hälsar på snaaaaart <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar