måndag 24 oktober 2011

En dröm

Jag är en sådan där filur som har tonvis av tankar i mitt huvud. Jag skriver i en liten blogg om tankar, funderingar, känslor och allt däremellan. Jag kan tycka mig ibland vara lite väl privat men å andra sidan vill jag tro att det knappt är några som läser min blogg. Jag har så mycket jag vill åstadkomma, så mycket som jag vill bocka av i livet. Jag är en drömmare utan dess like. Jag brukar få höra av min kille att det finns fler saker i livet som betyder någonting, och jag vet. Jag försöker tänka på det när jag uppslukas av mina fantasier.

Jag såg en intervju igår på 4an, i nyhetsmorgon, det var hon Christina Meltzer som blev intervjuad och hon lider av någon som jag också lider av. Någonting som ibland kan få mig att vilja skynda på livet. Jag vill hinna med så mycket som möjligt i livet, så att det ska kännas okej att dö någon gång i livet. Jag har en ångest som ständigt biter mig i armen. Jag har en stress som infinner sig i min kropp, i mig. För jag har verkligen så mycket som jag vill få gjort i mitt liv.

Många har drömmar, lika stora som mina. Jag är bara en i mängden. En av alla dom där som vill någonting, få igenom en dröm, få känna hur det känns när en dröm blir verklighet. Jag tror på att drömma stort.



"You got that smile...I pray to god you'll keep that smile"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar