söndag 9 oktober 2011

För alla er.

And baby, everything that I have is yours,
You will never go cold or hungry.
I'll be there when you're insecure,
Let you know that you're always lovely.
Girl, cause you are the only thing that I got right now


Min nya favvis låt är av Chris Brown, hör och häpna. Justin Bieber är med i låten också och heter Next to you. Helt sjukt bra och texten är så bra. Lagom djup och melodin är sådär repitiv att man blir smått besatt och vill höra den tio gånger om. I love those type of songs. En annan låt som har sådär grymt beat är Biebers låt Runaway love. Ni borde lyssna en lite nano sekund.

Annars så har denna söndag känts evig. Jag fick sova ut, som i vakna klockan tio. Äta frukost tillsammans med killen och sen plugga en bra stund. Dagen har även bestått utav serietittande - en medeltidsserie. Det känns som om dagen har varat i en evighet. Ibland kan sådana dagar också vara sköna. Imorgon börjar allvaret igen och jag har en vecka av massa måsten. Känner mig kluven inför det. Dock brukar jag vara lagom bra på att koppla bort sånt som framkallar ångest. Nu ska jag försöka få killen att vilja se på film med mig. Sådant behövs i den plötsliga hösten som kommit för att stanna ett bra tag.

Jag drömmer mig bort till en plats med lite mer sol och lite mer värme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar