fredag 21 oktober 2011

Åsiker och såndant skoj.

Jag har tre ämnen som jag verkligen vill skriva om. Tre ämnen som jag har lite åsikter om och dessa ämnen är kvinnor, syn på kvinnan i samhället - på tal om en redovisning som några i min engelska klass går i. Ett annat ämne jag vill skriva om är artister och vissa människors hat till en artist. Och sist men inte minst vill jag skriva om döden, jag har ganska så mycket att säga om alla tre ämnen och tänkte ta mig tid under helgen att få iväg någon inlägg om ovanstående ämnen. Kände mest att jag var tvungen att skriva upp dessa så att jag inte glömmer bort dom, ibland bara glömmer man fast att man känner att man har himla mycket att säga om något. Sååå förhoppningsvis hinner jag skriva om dessa.

Dock går mitt pluggande före. Har en hel del att stå i. Make up work i Language Structur, en redovisning i samma ämne, en tenta på tisdag och är det något meer? Säkert. Dock tycker jag dessa saker räcker, himla feta grejer. Detta ska vi dock klara av. Helgen ägnar jag åt att tentaplugga.. Ibland måste man vara duktig. And this is my time to shine.

Xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar