fredag 6 augusti 2010

truth!

Att vara hemma själv och sköta en lägenhet som ifos bara är en trea är ganska krävande. Tillräckligt krävande att jag inte har tid till att sitta framför datorn hela dagarna. Det blir minskad tillgång till my lovely computer. Anyways livet flyter på, har jobbat, varit på bio, hängt med A och hans vän. Idag eller framåt kvällen väntar middag hos min moster och morbror, det kommer bli trevligt. Fick dessutom ett besked idag som var otroligt oväntat. Jag är nämligen antagen till mitt första handsval. Jag hade tänkt att jag får stå över i år, men helt plötsligt måste jag tänka om och så får vi se hur jag ska gå till väga. Glad är jag dock, jag trodde inte jag skulle komma in men så gjorde jag och det.. Och det är lite som en "HA, där ser du" eller som en "in your face" grej. Det är lite som en bekräftelse att jag kom in på mitt förstahandsval!

NU ska jag ut med Wille efter det duscha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar