söndag 1 augusti 2010

I left my heart on the dancefloor.

Fredag och lördag var två fina lediga dagar. Hängde med fina vänner och träffade A'. Idag är det tillbaks till jobbet. Jobbar antagligen till kl 20.00 ikväll, dock ska jag höra om jag får gå tidigare för jag har jobbat så mycket denna vecka och har ännu inte sovit så mycket som jag vill sova. Jag är en dude som behöver massor av sömn och man märker direkt när jag inte fått den sömn jag behöver. Anyways, sitter och lyssnar på Lady Gaga, måste gå hemifrån om typ tio min, försöker dock förtränga att jag har ett jobb jag måste gå till idag, jag vill ju bara sova och bara vara.

Om två dagar åker familjen till Thailand, lilla jag blir dock hemma ensam. Jag ska sköta vår väldigt "stora" lägenhet i en månad. Det ska bli så nice att få prova på livet i en lägenhet, all by myself. I will do it and I can do it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar