söndag 22 augusti 2010

I blame you.

Ännu en dag som ska passera. I morse hade jag ingen som helst aningen om vart dagen skulle föra mig, nu har jag en liten klarare bild av vart jag ska. Först på schemat står fika hos moster, morbror och lilla kusin tillsammans med k' och mamma. Andra stoppet idag blir middag med A här hemma hos mig. Det blir något lätt, efter det skulle jag tro att filmkväll väntar. En simpel dag, dock härlig med inte allt för mycket att stå i.

Ps; Jag är lite kluven i en fråga.. Inte så liten fråga heller. Eller jag är egentligen inte kluven, jag är snarare orolig om vad en viss person ska säga om ett val jag tänker välja att göra. Jag har funderat och velat och velat lite till... Och kommit fram till att det inte är rätt tid för mig att börja högskolan, jag vill ha ledig ett tag och söka nästa gång i april och börja då. Just nu tänkte jag ta körkort och jobba. Har ju jobb och körkortet måste bli av. Vi får se hur han kommer komma att reagera på mitt beslut. Detta är mitt liv, ingen annans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar