torsdag 26 augusti 2010

Still can't belive you're gone

Jag längtar så mycket att det gör lite ont i mig. Jag har pratat så innerligt mycket om att jag vill tillbaks till London efter det att jag var där förra året i februari. Ett år och sju månader ska jag dit igen med min bästa vän, jag är världens lyckligaste. Om 34 dagar befinner jag mig i London, vandrandes på gatorna.

Sitter framför datorn i köket och frestar mig själv inför kommande resan. Tittar på kläder från topshop som har huvudbutikerna i London, england. I have to visit it, det är sjukt så snygga kläder jag hittat. Mest byxor, leggings och väskor.

Jag har funderat lite kring places jag vill besöka och det största måstet är camden. Utöver det är det massa små ställen som man liksom automatiskt kommer passera på ett eller annat vis liksom. Är mest bara lycklig över att jag ska till världens stad, London.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar