torsdag 12 augusti 2010

Milda Mathilda.

Idag har jag städat lägenhet så nu känns den fräsch och ser bra ut. Kanske det mest viktiga, hehe. Känner mig dock inte helt redo för att gå till jobbet efter att ha ägnat någon timme åt städning. Hoppas att dom fyra timmarna ska gå fort och smärtfritt. Btw, har en del att stå i eller egentligen inte men jag har en del saker som är på g och som kommer ske och frågan är hur ska allt gå ihop?

I höst eller 30e aug ska jag på upprop på södertörns, har blivit antagen till mitt första handsval på högskolan. Dessutom planerar jag att satsa på mitt körkort i höst, plus att jag åker till London den 29e sept och kommer hem 3e okt. Jag måste liksom få allt att gå ihop, det är lite utav en utmaning. Nu ska jag ta det lungt fram tills klockan slår 16.30 då jag måste gå hemifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar