söndag 15 augusti 2010

dress

Jag sitter ensam hemma i lägenheten framför min fina A's dator. Han är och tränar och jag fick sluta jobbet tidigare än planerat, skönt skönt.

Jag lyssnar på Westlife och åt just glass, samtidigt som jag just kom att inse att dagarna bara flyger förbi. Det är lite som om att dagarna flyter ihop och jag har inte den vildaste om vilken dag det är och att tiden kan passera så otroligt fort. Det är nu tiden borde stanna men inte gör den det, istället fortsätter den i kanon fart och om två veckor när pappa kommer hem är det dags att satsa stenhårt på körkort, och om ynka två veckor börjar jag högskolan, dock får vi se om det känns rätt. Iallafall så har jag ju jobb tills vidare och den 29e sept åker jag till London, en resa jag behöver och längtar till något enormt.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar