måndag 2 augusti 2010

Stop keep coming around.

Jag blir smått trött på mig själv ibland, just nu är ett sådant tillfälle. Jag sitter i rummet, lyssnar till Adam Lamberts fina stämma och kollar flitigt runt på internet. Sitter och främst läser bloggar och inser hur mycket jag stör mig på att folk är så beroende av andras åsikter. Jag menar så länge jag tycker att jag är nice så är jag det. Det är ändå nummer ett att man har accepterat sig själv och hur man ser ut.. Sen kommer det alltid finnas folk runt omkring dig som kommer säga annat, kanske att du är ful etc. men om du väljer att ta åt dig det är alldeles upp till dig och hur naiv du är. Jag lyssnar inte på vad folk jag inte känner tycker om mig, mitt beteende eller utseende. För att jag ens ska bry mig måste du vara en av dom jag bryr mig om.

Btw; Är så där lagom nostalgisk av mig. Ny låt på min fina spotifylista, nu är det Måns Zelmerlöws härligt röst med låten impossible som strömmar ur högtalarna. Ack så fin den är och jag kan inte låta bli att föra tankarna till att jag inte kommer infinna mig i Asien i år. Jag har gjort mitt val, vilket är att befinna mig i Sverige och ha det mysigt. Dock är tanken främmande än sålänge, det är först när dom åker imorgon med sina feta resväskor som jag faktiskt kommer inse att jag inte ska med. Vi satt framför matbordet och pratade om allt och jag kände att "Omg, det är inte jag som sitter på planet till thailand imorgon." Dock har syster min lovat att köpa ett par converse åt mig. Den tanken glädjer mig. Detta kan vara början på en ny fin tid, jag ska prova på att ha en lägenhet för mig själv och jag bara bara må bra av att jag är vid livet. Man ska vara tacksam för vad man har och jag som har väldigt fina saker i mitt liv. höhö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar