lördag 21 augusti 2010

I have you.

Jag kommer alltid vara en tjej som avgudar shopping i alla dess former. Det senaste, fynd, reor, klockor, skor, armband, halsband - you name it! Under sommaren har det råkat bli en hel del kläder och grejer. Det är galet vad jag har spenderat. Kan kännas lite tungt när jag tänker på hur mycket pengar som gått åt, dock är det nu man lever och snåla får man göra när man är gammal och grå. Här senast köpte jag en klocka från märket Gant (i love gant), klockan är ur Gant senaste kollektion. Det ocoola med klockan kan ju vara att fler köper den nu eftersom den är ur senaste kollektionen, det coola är att jag skaffat mig en klocka ur en sådan ny klockan ,fett inne tjej_91. he he , nu ska jag titta på tvn och ta det lungt, ikväll väntar bio med pojkvännen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar