måndag 30 augusti 2010

En känsla.

SItter och läser en fin bok. Från början tänkte jag inte ta mig an den men efter att ha läst ut true blood böckerna ville jag ha lite ny läsning och det visade sig vara helt rätt val. Boken heter Sveket och är skriven av P.C Cast och Kristin Cast. Som allt annat nu förtiden handlar boken om vampyrer. Trots det är boken trevlig och får en att känna lite känslor här och där. I love it.

Till något helt annat;
Jag saknar min gamla skola, jag vill tillbaks för en stund, kanske gå om trean, få uppleva italien en gång till eller varför inte bara en liten svenska lektion? Inget var så bra som SFG, bästa tre åren av skolgång. Jag vill tillbaks och hänga lite i studion, bara vara. Som sagt det hade varit mysigt att befinna sig på SFG en dag som denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar