måndag 31 december 2012

London in words.

Ord, platser, musik som utgör vår fina resa till London. Tänkte skriva massor av random ord som känns som "London" och som kommer att påminna mig om denna plats en lång tid framöver.

Paddington - Oxford - Gangnam Style - mayonnaise - Diamonds (Rihanna) - Roupell Street - Latinos - "La quena por favor?" -  Rose & Crown - Nandos -  Pret - Nero - Waterloo - Kennington - Cheeseburgare - Sainsbury's - Mars -  Shortcake - Shopping - Pizza - Vitlöksbröd - Morden - Colliers Wood - Mitcham - Tooting Brodway - New Look - Forever 21 - Vattenflaskor - Hot chocolate - 1D - '27 tattoos' - Oystercard - Filmclub - Pub - Beer - Costcutter - Costa - Skor - Locktång - Buss 200 - Northern line - Bank - Angel - "Vad ska jag ha för kläder?" - Michael Kors - Strumpor - Kamera - Mat - Fluff chips - Table Football - Yo Sushi - F' - G' - C.2.2 - EF - Lördagar - rostbröd - Thé - Tvillingar - "Har du nycklarna?" - "HOLA" 


Finns förmodligen många fler ord som påminner om London men dessa är SÅ denna plats och jag börjar le när jag ser dessa ord framför mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar