söndag 2 december 2012

Last couple of days.

En fartfylld vecka här i London. Ny klass, nya vänner, massa aktiviteter och en kär vän som lämnade. Dom senaste två dagarna har varit så himla nice. Helt i min smak. Igår, lördag, efter skolan (ja, jag har skola på lördagar) runt 17.00 tiden begav vi oss till Covent Garden för att leta efter en trevlig restaurang, det skulle helst vara Thai food. Vi vandrade runt och letade och skulle precis ge upp när vi ser en thailändskt ställe som såg himla mysigt, så det fick självklart bli det stället. Jag åt kycklig med nudlar och stekta grönsaker. Det smakade fantastiskt! Efter middagen vandrade vi vidare till ett Pret vid Trafalgar Square, vi fikade och pratade i antal timmar. Så himla mysigt och värt. Jag verkligen stormtrivs med mina tjejor.

Idag spenderade vi D's sista dag genom att åka till Paddington, som faktiskt är mitt favorit kvarter i London och gick på afternoon tea på ett supermysigt, typiskt brittiskt hotel. Vi drack antal koppar thé, runt sisådär fem koppar närmare bestämt, åt scones och annat gott och bara passade på att prata om allt. Sedan blev det en snabb tripp till Angel för att hämta D's väska och efter det en cab till Liverpool Street där hennes buss gick från.

Så himla sorligt och tråkigt att D' åkte hem idag, vi har kommit så nära varandra att det är svårt att släppa taget. Gonna miss her so bad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar